Timeforklaring

Godt Voksen: Kondisjon og styrke trening satt sammen med gøy musikk. Dette passer for utrente med eller uten diagnose. Her har vi kunder med hjertediagnose, kreft, Kols, leddsmerter ol
 
Morgen sprett`n: morgentime for alle som er hjemme på dagtid. Passer for alle som har lyst å komme i bedre form
 
Spinning: er den perfekte treningsform for deg som ønsker en effektiv måte å komme i form på, ned i vekt, og samtidig ha det gøy.
50=50 min spinning
spinn30\styrke30 = 30 min spinning, 30 min styrke
Intervall= jobber på forskjellige pulsnivåer for å forbedre kondisjon
 
Cross fit: Funksjonell styrketrening som tar for seg hele kroppen. Gøy høypuls-trening som varer 40-45 min.
 
Yoga: Styrketrening for kropp og sjel hvor vi bygger styrke og jobber mot økt fleksibilitet med pusten som verktøy for økt fokus. Krever ingen forkunnskaper. Passer også for de med spesielle behov å ta hensyn til.
 
 
JAM:Mix av dans inspirert kondisjon og styrke time
 
Kom i form: Blanding av spinning og styrke med lette vekter
 
Cross Fit Barn 8-12: Styrketrening og kondisjon satt sammen på ein barnevennlig måte
Ung WOD: WOD=workout of the day. Styrke og kondisjon i ei inspirerende økt for ungdom
WOD= Workout of the day
Mammatrim: Ta med deg babyen på trening. Dette er trim for nybakte og viderekomne mødre. Me tilrettelegger treningen til den formen du er i
Girya: Heilkroppstrening trening med Kettlebell\Girya kuler
Stretching: Tøyiing og bevegelighets trening for heile kroppen
MRL: Mage-Rumpe-Lår trening satt sammen til gøy musikk
Mølle\Styrke: Kombinasjon av kondisjonstrening på tredemølla og styrke på gulvet
Bodypump: Trening med styrkestang satt sammen til musikk
Crossfit spinn: Kombinasjon av korte økter på spinning og korte økter med styrke vekselsvis
WOD: Workout of the Day, her kan komme hva som helst av styrke\utholdenshets trening på timen. Varierer fra gang til gang
SET: Strength Endurance Training, styrke og utholdenhetstrening satt sammen